İZELMAN Anaokulları yeni döneme hazırlanıyor
03.08.2024 - Cumartesi 11:24İzmir Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı İZELMAN Anaokulları yeni eğitim öğretim devrine güçlü bir biçimde hazırlandı. Deneyimli eğitmen takımı da düzenlenen eğitim seminerleri ile yeni eğitim teknikleri, çocuk gelişimi ve psikolojisi üzerine sunum ve atölye çalışmalarına katıldı.
Ortak kurum kültürünü yaratmak ve yaşatmak için her yıl eğitim öğretim yılı öncesinde eğitmenlere yönelik eğitim seminerleri düzenleyen İzmir Büyükşehir Belediyesi İZELMAN Anaokulları, bu yıl da 2024-2025 eğitim öğretim devri öncesi 4 günlük seminer programını tamamladı. Eğitmen takımın öğrencilere en uygun eğitimi verebilmesi gayesiyle seminer programı boyunca çeşitli sunum ve atölye çalışmaları gerçekleştirildi.
“Okul sayısı 18’e çıktı”
İZELMAN A.Ş. Genel Müdürü Erdem Sevinç, “4 günlük seminer programımızda yeni eğitim öğretim devri boyunca neler yapacağımızı konuştuk. Eğitmen arkadaşlarımızı yeni eğitim teknikleri üzerine bilgilendirdik. Verimli bir 4 gün geçirdik. Bir evvelki eğitim öğretim yılı da çok başarılı geçti. 14 olan okul sayımızı 18’e çıkararak yeni eğitim öğretim yılımıza başlayacağız. Bu periyot, toplam bin 640 öğrencimize hizmet vereceğiz” dedi.
“Çağdaş eğitimdeki gelişmeleri yakından takip ediyoruz”
İZELMAN A.Ş. Genel Müdür Yardımcısı Merve Doğan ise “İZELMAN Anaokulları’nda dokunduğumuz her çocuk, tahminen de ülkemizin yazgısını değiştirebilir. Bizler çalışmalarımızı yaparken, Mustafa Kemal Atatürk’ün ‘Hayatta en gerçek mürşit ilimdir’ kelamını kendimize yol gösterici bilenleriz. Bu yüzden İZELMAN Anaokulları, gerek veli memnuniyetinde gerekse çağdaş eğitimdeki geliştirmeleri takip etmekte örneklerinin ilerisindedir. Bizler daha çok çalışacak, daha çok araştıracak ve daha başarılı olacağız. Yegane gayemiz budur” diye konuştu.
“Eğitim periyoduna çok hoş hazırlandık”
İZELMAN Anaokulları Müdürü Eda Kaygusuz da “2024-2025 eğitim öğretim devrine çok hoş hazırlandık. Bu devir 4 okulun ek olması ile öğrenci sayımız daha da artacak. Eğitim seminerlerini önemsiyoruz. Öğrencilerimize daha düzgün eğitim vermek, tatil dönüşünde sınıf nizamını oluşturmak ve yeni eğitim işçisini de İZELMAN Anaokulları’na adapte edebilmek ismine bu yıl ikinci sefer seminer programı düzenledik” tabirlerini kullandı.
Dolu dolu seminer programı
İlki Ahmed Adnan Saygun Sanat Merkezi’nde düzenlenen seminerde Waldorf Pedagog Eğitim Koordinatörü Pınar Anıl tarafından “Erken Çocukluk Devri Gelişim İhtiyaçları”, Öbür Bir Okul Mümkün Derneği Eğitim Koordinatörü Yasin Sancak tarafından “Proje Tabanlı Eğitim Modeli Nedir?”, Ege Üniversitesi Psikoloji Kısmı Psikoloji Ana Bilim Dalı’ndan Uzman Psikolog Dilara Özsoy tarafından “Erken Çocuklukta Duygular” ve Fizik Tedavi Hekimi Nurullah Büker tarafından “Çocuklarda Nörobilişsel DEHB (Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu) Üzerine Etkileri” hususlarında sunumlar yapıldı.
Seminer programının ikincisi İzmir Büyükşehir Belediyesi Toplumsal Projeler Yerleşkesi’nde yapıldı. Proje tabanlı eğitim uygulamaları kapsamında Diğer Bir Okul Mümkün Derneği Renkli Orman Anaokulu tarafından “Benim Serüvenim”, “İçimdeki Ben” ve “Çocuk Algısı ve Dil” isimli atölye çalışmaları gerçekleştirildi.
Seminerin üçüncü gününde tekrar İzmir Büyükşehir Belediyesi Toplumsal Projeler Yerleşkesi’nde atölye çalışmaları düzenlendi. Proje tabanlı eğitimde günlük planlama ve rutinler konusu kapsamında eğitim malzemeleri anlatıldı akabinde “Çember, His Kartları, Çatışma Çözümü” ve “Materyal Kullanımı, Yer Düzenleme” isimli atölye çalışmaları yapıldı.
Seminer programının son gününde Ahmed Adnan Saygun Sanat Merkezi’nde sosyolog Binnur Zirve tarafından “Medya Çağında Çocuğu Nasıl Tanımalıyız?”, Ruhsal Danışman Burakcan Demirdöven tarafından “Takım Ruhu”, “Buz Kırıcı Oyunlar” ve “Ne Öğrendim Oyunu”, Ruhsal Danışman Büşra Oya Kerçek tarafından “Otizm Ne Değildir?”, Sosyolog İlayda Duran tarafından “Çocuklarda İşitme Sağlığı”, Psikolog Ayçenil Balaban ve Psikolog Büşra Yılmaz tarafından “Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğunu Anlamak”, Uzman Ruhsal Danışman Hasret Keyifli Işık tarafından “İhtiyaçları Karşılanmayan Çocukların Davranışları” ve Psikososyal Takviye Ünitesi Şefi İnci Becerik tarafından “Psikososyal Dayanak Ünitesi Hudut ve Sorumlulukları” hususlarında sunumlar yapıldı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı